Nu är valborg slut för i år

Läste Pernillas kommentar och skrattar igenkännande. Klockan är straxt över tio och jag tänkte gå och lägga mig nu...Tänk att jag inte orkar vara uppe längre än så. Men ett trevligt valborgsfirande på Hagavallen var vi på. Tipspromenad (4 rätt), pilkastning (5 poäng), lotteri (vann en ficklampa) och så var det brasan som inte brann för det blåste för mycket här hemma på närkeslätten. Men korven var god och sonen vann en vas till mig så rätt lyckat blev det ändå. Trevlig valborg på er alla som orkar (läs ungdomar) och fortsätt fira några timmar till, själv ska jag snart gå och lägga mig. Extra grattis till Carro som fyller idag. GRATTIS!!! å så kungen förståss. Fast mest Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0