konstigt det här med motivationen...

Jag går i skolan och lär mig om att motivera mina framtida elever. Varför lyckas inte mina lärare på universitetet motivera mig? Jag ger mig fan på att det är den där grammatikens fel! På onsdag är det slut på kursen och  det känns toppen. Jag och mina barn ska gå på valborgsmässofirande på hagavallen och äta korv och gå tipspromenad som man ska göra som en lagom vuxen kvinna. Inga fylleslag vid Vretstorpsparken inte för mig. Fast ska jag vara riktigt ärlig så föredrar jag nog hagavallen nu för tiden...jag får väl skylla på åldern.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Lundberg

Hmm, Vretstorpsparken, det var tider det. Men man skulle nog inte orka med det längre.

2008-04-30 @ 16:56:31
URL: http://englundlundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0