Jag gillar måndagar!

Måndagar är varje veckas nya chans att bli perfekt!

Idag är det fredag och jag är mest trött. Veckan har varit toppar och dalar men som vanligt så väljer jag att fokusera på det possitiva. VÅREN har kommit! Jag har haft vårjacka hela veckan utan att frysa. Det blommar överallt igen, jag har blåsippor, vitsippor, vårstjärnor och massor av annat trevligt i min trädgård. Jag har varit hundvakt i dag och det gick bra till och med mamma var tvungen att hålla med om att han är väluppfostrad och en ganska trevlig hund. Barnen hade med varsin kompis hem i dag och vi grillade korv ute över öppen eld. Det var ännu ett trevligt vårtecken. Nu ligger de mätta, trötta och ganska nöjda i soffan och tittar på askungen 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0