Sonen stack till Göteborg

Sonen hängde på svågern till Göteborg så det är alldeles tyst här hemma. Dottern tittar på My little pony som hon har lånat. Hon lånade den i går och nu är det femte gången hon ser den. Vet ni hur tjatig den var första gången? Tänk då hur tjatig den är nu den femte gången. Själv är jag mest trött efter lite kroppsarbete med att dra ris och ved borta på ruckeltomten. Rucklet ska vist svågern bo i så småning om. Men om jag får lägga en gissning så blir det aldrig färdigt för att flytta dit. Men vad vet jag, förutom att både svågern och svärfar är ganska bekväma av sig för det mesta. Men jag hoppas de chockar mig och rustar och bygger ut till sommaren! Trevliga chocker är helt okey att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0