julklappsstress

Jaha då har den börjat igen då, julklappsstressen! I dag är det två veckor kvar till julafton. Hjälp!! Hur ska jag hinna köpa klart alla julklappar? Jag ringde en kompis så nu är det spikat, på fredag ska det ske. Alla julklappar som är kvar ska köpas in då... Så nu till den andra stressen, jag måste bestämma vad jag ska leta efter på fredag. Jag är en person som gärna planerar saker så jag skulle hemst gärna veta vad jag ska köpa till var och en redan i dag. Jag började med en lista nyss... Tänkte att det inte var så mycket kvar men insåg snart att det var massor. Puh! Men på något härligt sätt så brukar jag alltid fixa det. När julaftonsmorgon kommer så brukar allt vara klart. Jag har spikat två julklappar än så länge. Svärfar ska få en stock snus för då blir han glad. Han kan vara något otacksam att köpa presenter till men på farsdag köpte jag en dosa snus och en fin dyr tidning om veteranbilar och han var helt klart mest nöjd med snuset. Så så får det bli! Svågern han ska få stora ludna tärningar till sin raggarbil, det kommer att höja värdet på hans pilsnerbil avsevärt. Jodå det blir nog en bra jul i år också, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0