depression

Jaha jag är visst en deppig person, ja enligt radion i alla fall. Lila är den färg som står för depression och personer som gillar lila är visst mer deppiga än andra. Men hur jag än känner efter så kan jag inte hitta några deppbasiller. Hmm... Jag ska nog fortsätta med min egen tolkning av färger. Blå står för lugn (inte sorg och ledsamhet som på radion) och rött står för glädje. Eftersom jag gillar lila borde jag vara en blandning av lugn och glädje, eller?  Jag vill vara en glad skit som står stadigt på jorden. Det kan jag förresten garantera att jag gör med mina fötter i storlek 41 till mina 167 cm så kan jag inte blåsa om kull så lätt. Fast de är förresten ganska lätta att snubbla på både för mig själv och andra som kommer i närheten av mig. Men en bra grej är det med stora fötter. När det är rea tar skorna i storlek 37 och 38 slut direkt men 41orna kan finnas kvar ett tag... Ja man får leta fördelar när man är en storfot. Fast man ska inte klaga, mamma har 42 och då är det näst intill omöjligt att hitta skor på damavdelningen. Var glada och possitiva människor även om ni är liladiggare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0