läsning på shemat i dag

Har en del att läsa till skolan...några hundra sidor. Men det är inget att skriva så det går betydligt fortare när jag inte behöver anteckna samtidigt. Tänkte läsa en av böckerna i dag, sen blir det skogspromenad=) Det är så skönt när ungarna är friska och jag kan ta mig en skön promenad helt själv. Avslappnande på nåt sätt.

Till eftermiddagen ska jag fixa en fin blomma och åka och grattulera min kompis som har fyllt år. Hon har också en urvuxen cykel från dottern som vi ska titta på. Den är lite för stor för krångel men hon har busens gamla som går det här året så får hon ta den nya nästa år.

Ska ta lita kort till Cattis utmaning också...men det kommer senare när jag har tröttnat på läsningen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0