jag överlevde!

Tänk att jag överlevde sånglektionen. Vi fick mest lära oss att andas och bam, bam, bamma och sånt där men det var lärorikt. Nu ska vi öva tills nästa gång så att vi kan lära oss något mer. Vi ska sjunga och tralla så mycket vi kan så att vi övar att sjunga med hela kroppen.

En gitarr har jag köpt i dag också...det var kul...mina barn tyckte det var ännu kuligare... i morgon ska jag öva. Jag gillar på nåt sätt läxorna på den här kursen. Spela gitarr och sjung! Nästa vecka börjar teorin men tills dess tänker jag njuta av dessa delikata läxor. I morgon ska jag åka och jobba på fritids på eftermiddagen 14-18 är kanske inga kanontider men det ska bli kul. Bara inte lilla My är kvar sent då blir jag tokig. Hon heter igentligen något helt annat men går under namnet lilla my för att hon är precis som henne. Liten, ettrig och aldrig nöjd.

Imorgon ska jag köpa skor till rytmiklektionerna till mig och löparskor och brallor till mannen(!). Han ska börja jogga säger han och jag är inte sen att stötta honom. Hoppas det blir fler än en gång...

Kommentarer
Postat av: Olle

En Gibson LesPaul Goldtop -69 för 25.000?? Eller blev det en enklare gitarr? :)

2008-09-07 @ 12:20:12
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0