varför vakna sent?

Jag vaknade tjugo i sex av konstiga mardrömmar och snustorr mun. Trevligt.. nej inte precis. Eftersom klockan ändå stod på sex så var det inte mycket att fundera på så jag gick upp. Nu har jag hunnit både duscha och piffa mig. Jag hinner till och med sitta vid datorn en stund och det är trevligt. Jag har nu på morgonen skrivit nya ackord till min lilla sång. I går kväll trillade polletten ner och det var inte alls svårt. Varför måste man förklara så krångligt så man inte förstår nåt lätt? Nu ska jag läsa på läxorna lite innan jag sticker och jobbar en sväng innan skolan. Bäst jag klarar teoriprovet i dag så att läraren inser att jag inte bara frågar för skojs skull utan för att jag verkligen vill lära mig detta.

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Får man se en video snutt på låten sen ;)



Nattnatt ;)

2008-10-17 @ 21:57:10
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0