var är min pausknapp?

Jag känner att jag är trött, sur och lättretad...jag vill ha en pausknapp så jag kan bli mig själv. Jag såg fram emot att vara hemma varje kväll den här veckan och "vila" upp mig. Men det visade sig att det är föräldramöte två gånger den här veckan och det vill jag ju inte missa. Jag letar efter glädjen som den här kursen i skolan från början gav mig...nepp den är borta! Om jag tar mig samman och gör det jag vet att jag måste göra så kanske inte allt det där som jag inte vet om jag fixar känns lika hemskt, eller? Jag vill gärna ha det svart på vitt vad som krävs av mig. Inte några luddiga antydningar som känns oupnåliga. Är målet tydligt kan jag kämpa som en liten röd gris men om det är luddigt går jag upp i limmningen. Jag blir helt enkelt skitstressad! Blä!

Nu ska jag betala ett par räkningar som jag hittade under en massa papper och gå och läsa i min Harry Potter bok. Jag lägger ner för ett par timmar så får vi se om jag hittar ny energi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0