ny vecka nya möjligheter

I morgon är det måndag. Ny vecka nya möjligheter. Jag har redan en a4sida med saker jag ska göra i morgon och på tisdag. Hur ska jag hinna? Jag ska en sväng till Marieberg och köpa en hjälm till mannen som från och med i morgon ska åka moppe till jobbet. Han har en gammal en så länge men jag tror inte den är vidare skydd om det skulle smälla. Jag ska vara barnvakt till Lillkillen också=hålla i barnvagnen så min kompis kan prova ett par nya byxor. Hon har precis märkt att byxorna inte riktigt sitter som innan graviditeten. Detta är ett problem som de flesta jag känner vet hur det är. De är liksom för trånga efter förlossningen....

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej! Ja, tack! Hur gulligt som helst av dig. Men, jag kunde inte hitta en mejladress till dig här på sidan. Så mejla mig så mejlar jag dig. Sambon S hälsar och tackar extremt mycket - han blir ständigt förbluffad av alla sköna och generösa människor jag träffar på här på nätet.



Och det där med byxor efter förlossning...det är ett av världens alla olösta mysterier.

2008-10-19 @ 22:05:37
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0