grattis till mig

Detta är mitt 500e inlägg! Grattis till mig!
Fast detta inlägg ska inte handla om det utan om Mumaris fotoutmaning. Jag har varken något fotoprogram eller kunskap att använda ett så det får bli bilder av orginalkvalité. Denna vecka var det insane som gällde och jag hittade denna i arkivet...Jag gick på Halloweenparty förra året (tack Fatima och Carro) och inser att typ alla som är utklädda är en liten jävul eller nåt annat hemskt. Varför vara som alla andra? Jag kom som ängel! Om jag är lite galen? Självklart! Annars vore livet tråkigt om jag inte fick vara lite galen ibland...

Kommentarer
Postat av: Elena CN

Helt rätt!

Jag passade nog bättre in på en Halloweenfest i helgen (helt klädd i svart och svart makeup) när jag i själva verket var på en charterresefest.

2008-10-06 @ 22:27:32
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Ett av de snällare fotona i denna utmaning! :-)



Och en "galen" ängel var nog precis vad jag behövde efter alla rabiessnittade (???) hundar och katter som jag just har beskådat... Phu! ;-)

2008-10-09 @ 09:49:13
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0