fotbollsdag

Det var lite mycket i går så jag hann inte blogga. Jag började dagen med att hälsa på min kompis som fått barn och hennes lille bebis. Han var så söt! Jättemysigt att hålla en liten bebis, fast ganska skönt när man känner att man är klar med bebisandet. Gärna låna men jag vill inte ha en egen till.

Sen blev det tre intensiva timmar musikteori till fyra på eftermiddagen. Jag tror det var 11 av 11 av oss studenter som gick hem lagom irreterade på de krav som ställs. Nu när kursen snart är slut klämmer kursansvarig ur sig att om man inte kan hålla tonen i sång så blir man inte godkännd på hela kursen... Va??? Det är en fjärt i rymden mot resten av kursen som kräver övning och angagemang. Han hade inte stött på samma motstånd i gruppen innan som hade förkunskaper och är bättre än oss andra från början. Men i kursbeskrivningen står det att inga förkunskaper krävs men det är önskvärt. Hallå??! Var står det att jag ska kunna hålla rätt ton? Han ser nog inte fram emot vår grupp nästa fredag...var beredd på motstånd säger jag!

Kvällen avslutades med god middag vid Sjösidan vid Kumlasjön. Jag är fortfarande mätt...

Nu är det FOTBOLL som gäller för den här helgen. Fotbollscup i dag i Latorp och fotbollsavslutning i morgon. Fotboll, fotboll, fotboll...å jag som behöver städa... Vi får se hur orken ser ut när jag kommer hem:)
Ha det bäst i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0