oj vad jag pluggar...

Pluggar i dag...eller inte riktigt än...
Jag städar i stället lite och har varit till mamma en sväng för att ta ner den julstjärnan från vinden som jag missat. Var på vägen hem förbi kyrkogården och tände ljus till första advent och sen var jag till ICA och köpte hårfärg. Så senare ska jag färga håret...mahognibrun med koppar blev det...vi får se hur det går...Det får bli lite före och efter bilder kanske.
Innan dess ska jag gå en sväng till skogen och plocka ihop lite granris tänkte jag, mannen ska upp till skogen så då kan riset åka i kojan så slipper jag bära och kånka hem det:)

Kommentarer
Postat av: Fatima

Ha ha, du är ju som jag. När man har tänkt plugga städar man hellre! Det fins inget bättre än att komma på andra saker som måste göras. Nu ska jag åka och handla lite, varför skriva som man egentligen borde ;o)

Ha en riktigt trevlig helg, kram

2008-11-28 @ 13:23:36
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: mumari

Haha, ja det hade verkligen inte varit kul att vara lik Mick Jagger! Bäst att tänka positivt :D



Jag skulle också behöva färga håret, nackdelen med att färga det är att utväxten ser så grå och trist ut = ännu en åldersnoja att lägga till i listan!



Kramar

2008-11-29 @ 09:57:37
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0