dagens outfit för omoderna 081127

Tog en favorit i repris=) Min zooklänning från meandi som jag givetvis shoppat på tradera. Till detta tights och kofta från Lager 157, som också är en trevlig plats för shopping:) Jag är skittrött och borde inte fota så här sent på dagen tror jag för det var väldans svårt att få en normal bild...det fick bli en onormal...ni får väl ha lite fantasi...annars är det bara att kolla in tradera där finns några till salu....

Det syns inte så mycket kläder på den här bilden men tavlorna är från IKEA:)


Lyckades i allafall få med ganska stor del av mina nya stövlar



nåja...ganska mycket av dem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fina foton... fast man inte såg outfiten ;)



Nattnatt på dä ;)

2008-11-27 @ 22:44:20
Postat av: whatthefuckdotcom

Nej men... det var JAG!

2008-11-27 @ 22:44:46
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Nu... ser det skumt ut på din blogg, eller så är Jag trött ;)



Vi synes imorgon Zzzzzzzzzzzzzzzzz

2008-11-27 @ 22:50:27
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0