Snodde en lista av Carro

Min kompis Carro gillar listor...den här har jag snott på hennes blogg: http://carrobondmora.blogg.se
 Här kommer den...

DAGENS KLÄDSEL: Jeanskjol & svart top
DAGENS FRISYR: Rufsigt utan skum
DAGENS HÄNDELSE: Jag har skrivit tre sidor på examinationsuppgiften.
DAGENS LÅT: Glassbilen var här, den har fastnat...
DAGENS VILL HA: Mer timmar på dygnet
DAGENS SAKNAD: Mannen och choklad
DAGENS DUMMASTE: Fick veta att vårt vatten inte är riktigt bra...det kommer att bli dyrt...
DAGENS ROLIGASTE: Promenaden med Loke
DAGENS TRÅKIGASTE: Att jag var tvungen att sitta inne och plugga
DAGENS KÖP: Frimärken
DAGENS GODIS: Önskar jag hade choklad hemma...
DAGENS HUMÖR: Nöjd trotts allt
JAG SOVER: Snart!
OM SEX MÅNADER: Som nu ungefär...pluggar, jobbar och är mamma
JAG SAMLAR PÅ: Snögubbar
JAG BLIR GLAD AV: Väldigt mycket faktiskt (kopierat av Carro)
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Väldigt mycket det också.(detta svar också)
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Monica eller mannen
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Sömn
VAD HAR DU NU: Torra ögon, kurrande mage och trött huvud.
SENASTE FILM DU SÅG: Har inte varit på bio sen sportlovet, då var det Alvin och gänget
SERIER DU FÖLJER/GILLAR: Jag gillar fixar serier men tittar sällan på tv
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Att jag låter skolstressen gå ut över mitt liv.
VARFÖR: Jag gillar inte den jag blir av för mycket stress.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Klockan sex
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG I NATT: Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG: Ja, busen låg i mannens säng.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV IDAG: Har inte kollat på TV idag
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Är bara barfota när det är över 25 grader varmt.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Ja de är Ann-Sofie
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Söndag kväll och allt skoljobb är klart
HAR DU KÖRKORT: Ja
ÄR DU ENSAM NU: Ja, förutom barnen som sover.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: I kväll? Klockan är 10 och jag ska sova snart...
IMORGON: Jag ska plugga och åka till biblioteket i Hallsberg.
VEM HADE DU SENAST EN SERIÖS PRATSTUND MED: Med Monica på vår promenad med Loke.


Kommentarer
Postat av: Carro

Visst är det lite kul med listor! Läste inlägget sen valborg, man tackar!

2008-05-28 @ 18:59:58
URL: http://carrobondmora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0