livet är orättvist

Min man har blivit brun, min son har blivit brun, min mamma har blivit brun men vad har jag fått istället för solbränna? Soleksem och fräknar, livet är orättvist i bland. Varför skulle jag ärva pappas blekfishy? Nog om I-lands problemen för den här gången för idag sänder jag en tanke till min något tokige men dock snälle farbror då han urnsattes idag. Han ska ligga hos pappa så det blir nog bra för de blev inte vad jag kan minnas någonsin osams.

I lördags var vi till Viby på hästkraftensdag där fanns det lastbilar, veteranbilar att skilda slag och massor av folk. Det var kul och lyckligast av alla var kringelikrångel som fick åka raggarbil. En tur i svågerns pilsnerbil är hennes favoritsätt att förflytta sig.

image26
image27

Här är tärningarna som svågern fick i julklapp. Visst är de fina?! Han påstår att de är för stora för att ha i framrutan, men jag trodde att de inte kunde vara för stora i en raggar bil... Nu hänger de iallafall i baksätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0