så har man skaffat sig en ny erfarenhet

Jag bestämde mig för att sätta ut lite grejer på tradera istället för att gå till uff-containern med dem. Det gick rätt bra för jag tjänade 137 kr på dessa. När vi kommer hem från semestern ska jag sätta ut resterande som ligger och väntar på försäljning. Kanske blir det några sköna slantar till... Jag har även värvat en till som vill vara med på min, busens och min morbrors loppis i augusti. Jag har lämnat orginalet på utskicket till min morbror i dag så snart är han nog igång och trycker upp lappar.

Jag har varit och jobbat i dag och jag trivs där jag var i mina gamla hemtrakter. Det är en tant där som är 60 år, hon får gärna bli pensionär om två år så kan jag tänka mig att ta hennes tjänst... Fast sån tur har man nog inte, fast hoppet kan man inte ta i från mig. Nu ska jag straxt gå och lägga mig för i morgon ska jag och barnen åka till Carro och titta på hennes bebis. Det ska bli jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0