Varför är det inte den 15 januari kl. 9.00?

Jag vill flytta fram klockan tolv timmar. Då har jag redan skrivit tentan och behöver inte tänka på att jag har pluggat alldeles för lite. Jag borde läsa lite till men jag är skittrött och halsen knorrar. Men det är ju inget ovanligt så i morgon är jag pigg och glad igen. Köpte faktiskt Esperitox i dag för säkerhets skull. Jag har inte tid att vara sjuk den här veckan. Den är fullbokad från kl.5,30 i morgon när jag måste gå upp till söndag kväll när jag kommer att stupa i säng. Men sen är det ju lugnt till måndag morgon kl.9,00 när nästa kurs börjar... Om man inte känner att man lever i bland hur ska man då veta att man gör det? Först då kan man njuta av guldstunderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0