Den här listan var lång...


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Måste kolla, vänta lite...bilen, båda dörrarna, mamma och svärmor 5 blev det.
Vilken svordom använder du mest?
Fan
Äger du en Ipod?
Nej, jag har mp3 i min mobil, räknas det?..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.00
Hur många resväskor äger du?
En var till alla i familjen. Men den gröna är bara min.
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Jag använder aldrig flip flops
Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys, ICA och Lidl
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Det är alltid jag som fotar i min familj, men jag har inget emot att bli med på bild.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Shrek den tredje
Har någon av dina vänner barn?
Ja de flesta har barn eller har barn pågång...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett större hus
Har någon någonsin kallat dig lat?
Det har hänt, men det är inte så vanligt.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Det klarar jag så bra själv.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har bara en cd-spelare i bilen, där satte sonen i Aqua tidigare i dag
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Som den bonnunge jag är gillar jag mjölk!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Japp! Tänker inte tala om den för någon
När var senast någon stötte på dig?
Det var många år sen
Vad åt du till middag?
Mjölk och flingor med leverpastejmacka till. Orkade inte laga middag i dag.
Använder du huvtröjor?
Jajemen, alldeles för ofta
Kan du vissla?
Ja, Loke kommer iallafall när jag visslar så nåt måste det låta
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej och jag lär aldrig göra.
Vem var den senaste som ringde dig?
Ann-Sofie ringde och ville köpa kursböcker av mig. Tack för det! 
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Berg och dalbanor
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Helt klart!
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
019
Tittade du på tecknat när du var liten?
Disneydax var en höjdare på lördagarna. Det var innan Disneychannels tid.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Stooort! Och det blir större...
Hur många syskon har du?
Jag är syskonlös. Fast kanske ett halft om jag får räkna kompisens bror som jag köpte av henne för 1.50 när hon var trött på honom. Fast det var för 20 år sen så det räknas nog inte.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Kan vara det ibland men oftast inte
Vilken film kan du alla replikerna till?
SOS en segel sällskapsresa
Äger du några band-t-shirts?
Bara en från Gessles turne i somras
När flög du senast?
Till London 1999
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra stolar och en kökssoffa
Läser du för skojs skull?
Det händer men oftast kurslitteratur
Pratar du några andra språk?
Halvtaskig engelska. Jag kan göra mig förstådd, det räcker för mig
Diskar du din egen disk?
Ja och alla andras också offtast
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
En av varje
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Varje dag!
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Har velat tatuera mig i många år men är alldeles för rädd att jag ska ångra mig. Jag vill INTE pierca mig!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jag har inga problem med att betala för mig, men det vore trevligt att bli bjuden.
Kan du kasta macka?
Ja, fast inge vidare
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vem går du med på BIOn?
Sonen är det vanligaste sällskapet
Vem var dina favoritlärare?
Min första lärare Helena Palm. Har inga favoriter förrens jag blev vuxen då var det... Monica på komvux i Kumla och samhällsläraren på komvux i Hallsberg (som jag just nu inte minns namnet på). På universitetet har jag mött många bra lärare men bäst av dem alla är Jörgen.
Vad har du för väder?
Nollgradit skitväder!
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja
Har du en blogg?
Jajamensan.
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Företagsekonomi och matte
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Ingen som har varit oattraktiv i mina ögon
När sov du senast på golvet?
Det måste ha varit länge sedan för jag minns inte. Kanske tio år sen.
Vilken är din favoritdrink?
Nått syrligare med citron eller fläder
Gillar du din boendesituation?
Ja den är helt okej. Även om vi har ett litet hus så är det vårat och jag gillar det.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Sju timmar
Äter du frukost dagligen?
Alltid, jag älskar frukost
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det händer ganska ofta
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
När jag var yngre, aldrig för jag var en grå mus i hörnet. Nu för tiden, jo det händer.
Vilken är din favoritfrukt?
Clementiner
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Vad är kalorier?
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
34
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej, jag är värdelös på stavning och grammatik.
Tror du på liv på andra planeter?
Nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag blir ofta arg men det går fort över. Det var nog sonen som retade upp mig sist.
Tror du att gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte det finns någon gud
Vad var det senaste du åt?
samma som middagen, flingor och mjölk med leverpastejsmörgås.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Det spelar ingen roll vilket kön de är det är personligheten som avgör
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Pappa valde och mamma lät honom göra det för första och sista gången i sitt liv.
Gillar du senap?
Bara grov senap på julskinka
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Det finns en mening med allt som händer.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Var sugen på ett tandemhopp när jag var yngre. Men med ålderns rätt så tvekar jag.
Sover du på sida, mage eller rygg?
På rygg och sidan.
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Ja, kramar är alltid trevligt.
Skulle du säga att du är trendig?
Nej
Äger du en digitalkamera?
Japp
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Tacka nej, jag är faktiskt gift. Men lite smickrande vore det.
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Jag har aldrig klarat av att se en hel star wars film. Jag förstår inte mig på den sortens filmer.
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Nej inte så farligt. Det är mänskligt att glömma.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Böcker och film får mig att gråta floder. Det kom några tårar när jag läste Mio min Mio för sonen förra veckan.
Tycker du att du är attraktiv?
Ibland och ibland inte.
Vad är du allergisk mot?
Oärliga människor. Det kliar på hela kroppen när jag träffar på dem.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Det funkar inte för mig.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0