Nu är det redan söndag!

Hur fort gick den här helgen? Jag började ändå min helg i fredags... storhandel och inköp av säng till dottern. Fick mannen att hjälpa till med ihopskruvandet så det gick som en dans. Nu är det bara ommålningen kvar sen är hennes rum nyfixat och fint. Det blev himla bra med loftsängen. Speciellt efter avkapning med 30 cm så att hon inte slår i huvudet när hon kommer upp i sängen. Vi fick också hem vår traktorgrävare i fredags så nu kan jag få grävt till nytt avlopp- och värmesystem. Det är inte så kul isig men det betyder att jag kan få en tvättstuga i nuvarande pannrummet och slippa all tvätt i badrummet. JAG ÄR SÅ HIMLA TRÖTT PÅ ALL TVÄTT I BADRUMMET! Nu ser jag äntligen ett slut på detta och det är så himla skönt. Då ska även badrummet rustas och det känns inte helt fel det heller.

Nu bakar jag bröd för om en timme kommer mamma. Då ska vi ut och gå och sen blir det färska mackor till tet. Yammi!

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag tycker att helgerna alltid går fort! Ha det bra!

2008-02-17 @ 13:10:55
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0