Nämen hur blev det så?

Min familj har hittat Tradera...HJÄLP VAD DYRT DET BLEV! Mannen hittade DEN instruktionsboken till sin nya grävmaskin. Jag fick fixa konto och lägga bud. Så långt var allt okey. Sen ropade mannen efter mig för någon hade bjudit över och han ville ha hjälp med att bjuda över denna någon. När jag skulle gå ut och gå med mamma var han uppe i 350 kr. När jag kom tillbaka var han uppe i 500 kr. Nu ger han sig väll tänkte jag...Nejdå han SKULLE ha den... Nu är jag visst ägare till en instruktionsbok till en Volvo BM 616...Den kostade 990 kr.

Ett tips är att  aldrig lämna en man som VILL ha något vid datorn utan uppsikt!!..

Men han är lycklig över sin instruktionsbok så det må vara hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0