undrar om jag blåser bort?

Skulle inte stormen hamna över skåne? Vad fan gör blåsten här på närkeslätten? Det knakar och brakar i hela huset...undrar om jag blåser bort?...
Om Pernilla läser det här och inte har blåst bort så är loppisen hos mamma den 17/8 kl.10-16.

Om inte blåsten ställer till med något så kommer jag att sova gott i natt för första gången på två månader...det är nog bra att jobba iallafall... Man blir trött efter en dag med kaos på dagis.... Två ordinarie personal och tre vikarier skulle fixa fyra avdelningar... Jag kan inte ha misslyckats helt eftersom de ville ha kvar mig hela veckan. Men det beror på om vikariepoolen har jobb...de har första tjing till jobb.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahaha, det ska jag faan göra nästa gång ;) Ha det bra!

2008-08-04 @ 21:21:45
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Det blåser som fan här också... och jag är nästan i Gävle... storm överallt, håll i dej! ;)

2008-08-04 @ 21:22:58
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0