kväll på närkeslätten

Det börjar bli mörkt på kvällarna...läskigt tycker jag! Om man bor i stan tycker man säkert att det är mysigt men tro mig, på landet är det allt annat än mysigt. HUA! Jag hatar mörker.

Jag ville gå till skogen och plocka svamp i eftersom det var så härligt väder men busen skulle cykla till en kompis och kringelikrångel skulle titta på tv. Men hallå varför fick inte jag några naturnördbarn? Jag fick städa pannrummet i stället. Det var inte gjort sedan i våras och pannrummet har används som sopsorteringsrum under den tiden. Oj vad grejor det var...men nu är det fint. Sen ringde grannen och ville gå ut och gå så då kvicknade krångel till och det blev lite svampplockning ändå. Nu ligger de där och väntar på att fixas till, det blev inte mycke men de räcker till en kantarellmacka i allafall.

Nu funderar jag bara på varför penseln i nagellacksflaskan inte är längre? Ska man behöva skruva på korken varje gång man ska ha mer färg på bara för att den är halvfull? Öhh hallå kan nån fixa mitt lilla I-landsproblem?

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahaha, det ÄR otäckt på landet när det är mörkt, jag håller med ;) Ha en fin nattnatt! ;)

2008-08-25 @ 23:10:45
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0