häcken är väck!

Kom på en sak som glädjer mig. Häcken är väck! Ni vet den där höga saken som var i vägen för sikten när jag och kringelikrångel blev påkörda... Mamma fick syn på henne för ett par dagar sen. Hon stog då där och slet och kämpade så nu är häcken si så där två meter lägre och hon kan se bilarna som kommer på vägen. Kanon! Då behöver jag inte få fler bucklor på skodan... Ska åka in med bilen på onsdag, bäst att försöka få en tid för att få bilen tillsnyggad. Enda problemet är hur jag ska klara mig utan bil en vecka eller så som det kommer att ta för att fixa till den... Så länge det inte blåser som det gör just nu så får jag väl cykla?... Verkar jobbigt
Ha det bäst, flodhäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0