förtydligande

Kom på att jag kanske ska förtydliga det där med att klappa ormar. Att klappa en kopparorm är inte det minsta farligt eftersom det är en ödla. Att klappa en "bitorm" skulle jag däremot aldrig låta mina barn göra. Vi har en hel del huggorm i skogen och jag tycker de är ganska läskiga.

På tal om ormar så måste jag nämna vår tokige katt igen (ni vet han med brevduvan). Igår när mannen skulle gå till svärmor och dricka kaffe eller nåt (det är lättare att gå till sin mamma än att göra själv). Där på marken framför verkstan ringlar det en sargad snok. När han kommer hem igen så ligger Snoddas (katten) helt utslagen och tuffsig på mattan. Kattjäveln har slagits med en snok! Behöver jag nämna att han är den minsta och spinkigaste katten i hela byn...det är inget som stoppar honom.

Kommentarer
Postat av: whatthe

hahahaha, vicken tuffing till misse! ;)

2008-08-30 @ 12:34:33
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0