5 augusti = vantar på

I fredags gick jag runt i bikini eller sommarklänning... I dag hade jag jeans, tunn långärmad, luvtröja, jacka, regnställ, stövlar och fingervantar. Är det helt kört nu eller? Jag fryser redan... hur ska det gå till vintern? Det var lagom fuktigt och ruggit väder för att göra att mitt krulliga hår som betett sig ganska vänligt i sommar att balla ur helt. Lagom till kvällen ser man ut som en centrifugerad pudel... Kul? I morgon blir det nog flätor om det ska fortsätta i den här stilen...

Kommentarer
Postat av: Olle

Hej! Tack för besöket & kommentaren i bloggen! :)



Jag tycker faktiskt att det börjar bli svalt, skönt och behagligt klimat nu...fast jag är nog i klimakteriet. :P

2008-08-05 @ 21:40:31
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0