Njut av dagen och strunta i alla måsten!

Läxorna är klara! Julklapparna är klara! Julkorten är snart klara! Alla stora måsten är klara! Nu är det bara att strunta i alla onödiga måsten och njuta av dagen. Vem bestämmer att jag måste städa just nu? Förmodligen jag själv så då kan jag ckså bestämma att jag struntar i det i dag och vilar! Å vad skönt att strunta i allt jobbigt för en stund och bara njuta av att vara hemma med mina barn. När alla rapporter till skolan var klara firade vi med att åka till Hallsberg och bada. Det var kul och sonen tog ett märke (han har äntligen lärt sig att simma) och jag och dottern åkte vattenrutchbana det tyckte åtminstonde hon var kul. Att hitta på något sätt att fira är alltid skoj. Allt firande behöver ju inte vara samma varenda gång. Fira mera! Njut av dagen! Snart är julen här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0