Ibland åker man tio mil för att köpa fel jeans...

Jag och kompisen åkte till Vingåker för att köpa jeans till hennes sambo i dag. Visst jag följer med och tittar för det är alltid kul tänkte jag. Hon hämtade mina barn och fixade mat åt dem så när jag kom hem så var allt fixat. In med en unge hos farmor och en somnade i framsätet. Vi hittade ett par jättesnygga jeans till honom i rätt storlek. Å så råkade vi hitta ett par till mig med. Jag som skulle följa med som smakråd bara. Oops! När vi kommit hem och jag är rätt nöjd med mitt impulsinköp så ringer hon... Jeansen passar inte! Så nästa torsdag bär det av till Vingåker igen. Undra vad jag ska unvika att köpa då. I dag kostade mitt "jag ska bara följa med och titta" 500 kr. Undra hur dyrt det blir nästa vecka. Speciellt när jag råkade få syn på en väldigt fin tröja där....Hmmm vi får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0