Bläcket i skrivaren är slut igen...

Typiskt! Jag har städat hela kontoret för att leta efter mina försvunna papper men inte hittat dem. Jag fortsatte ut i köket och tog hela bänken där i fall att papprena låg där. Jag drog fram dotterns säng bara i fall att och fortsatte sedan så genom hela huset. Jag har fortsatt att leta tills för en stund sen för då gav jag upp. Jag tänkte att det var bara att skriva ut allt ihop igen. Suck! Men det är bara att göra. Nu kom nästa problem när jag hade skrivit ut nästan allt... Bläcket tog slut!, letade igenom mina nystädade lådor och insåg att det finns inget mer hemma. Det är bara att ge upp! Men jag har ett välstädat och fint skrivbord nu.. och under skrivbordet... och bakom allt... och under allt och jag hittade boken jag letade efter i helgen... Bra! Fast nu behöver jag inte den längre! Nu står den på rätt plats om jag skulle villa hitta den en annan gång...

Man måste hitta det som är possitivt varje dag. I dag är det att jag har ett välstädat skrivbord och jag har träffat mina klasskompisar som jag inte sett på fem veckor. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0