dumsnålt eller?

När jag ska åka till stan (örebro) så passerar jag genom ett villaområde. Där det byggs nya hus förfullt och de ploppar upp ur jorden som svampar, överallt och hela tiden. Det jag har lagt märke till när jag passerar alla dessa fina hus som kostar mellan 2 och 3 miljoner att bygga är deras fina uteplatser. Tjusiga soldäck och vackra altaner. Men har de matchat de fina villorna till trädgårdsmöblerna eller? NEJ! På dessa fina altaner till dessa dyra fina hus står plastmöbler...vadå tog pengarna slut eller...?

Själv har jag ett litet utbyggt torp med en jättealtan med dyra trämöbler. Jag vet hur man ska matcha jag...eller kanske inte...??...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0