vart tog värmen vägen?

Jag fryser! Jag har varit ute på dagis nästan hela dagen. Vi gick bara in när barnen skulle äta och när det kom en regnskur vid tre annars har vi varit ute på gården hela dagen. Konstigt att man blir så trött av en massa friskluft. Fast jag fryser mest och funderar starkt på om jag ska göra mig en kopp te när jag har varit ute och vattnat....vore nog gott...

Busen följde med mannen till Göteborg så det är bara jag och kringelikrångel hemma. Hon har fullt upp för hon har flyttat tillbaka till sitt rum nu i kväll. Jag har faktiskt fått henne att lämna en massa leksaker kvar ute på altanen som inte ska få flytta tillbaka till hennes rum så nu får hon plats i sitt rum.

Det är nog bättre att jag går och vattnar än att jag sitter här vid datorn och gäspar. Ha en lugn kväll för det tänkte jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0