jag överlevde

Har nu sovit (så mycket sömn blev det inte) i tält och överlevt knottsvärmar och kyla. Jag fick nog av de små busungarna som babblade oavbrutet vi halv tre på natten och gick och röt i lite...sen trodde jag det skulle bli tyst... då vaknade gökjäveln... Vi hittade iallafall en padda, den var ganska söt. Nästan alla ungar badade i sjön och jag hade fullt upp med att se till att busen inte badade mer än fötterna. Det är inte lätt när man har ett blötdjur till son...

I går premiärbadade vi i polen... det var så himla skönt så idag blir det ett nytt dopp!
Jag hade för mycket att göra igår så jag hann inte blogga. Så grattis i efterskott till Pernilla. Hurra för dig!

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0