Åk till Björka trädgård!

Nu har jag läst alla kurskomisarnas arbeten. Åh vad bra en del kan uttrycka sig i ord. Tänk om jag hade den förmågan för det skrivna ordet.. Jag försökte mms blogga förut för att visa hur jag pluggar ute i solen men det gick inget vidare... jag får undersöka vad jag gjorde för fel senare.

Snart ska jag åka till Björka trädgård för att hämta blommorna till våra härliga dagisfröknar (ja jag vet att det heter förskolelärare) så de kan få ett kvitto på vår uppskattning under grillkvällen i kväll. Har ni inget för er så åk en sväng till min favoritträdgårdsmästare Carin på Björka trädgård. Bor ni långt ifrån Kumla så titta in på hennes hemsida www.bjorkatradgard.com

Ha en härlig dag i solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0