Det här var himla bra...

Som den person jag är kommer jag bara att skriva om det som var bra under 2007. Negativa saker tänker jag igenom, lär mig något av och lägger bakom mig. Detta har varit bra under 2007:

  • Fått några nya goda vänner och massor av härliga kompisar.
  • Klarat av ett år på lärarprogrammet.
  • Brände mig inte av solen på hela sommaren.
  • Fick goda tomater från växthuset.
  • Jag svalde stoltheten och köpte foppatofflor i höstas. Nu är de mina ständiga inneskor från morgon till kväll.
  • Värken i mina fötter har äntligen släppt.
  • Mitt bäcken är mycket, mycket bättre.
  • Jag klarade av att vandra. Äntligen!
  • Jag har äntligen börjat baka bröd igen.
  • Jag har ganska ofta fått vara en stolt mamma.
  • Jag har renoverat klart sovrummet. Det blev så bra!
  • Jag har renoverat klart tv-rummet. Äntligen ogröna väggar!
  • Startat en egen blogg.
  • Lärt mig en massa nyttiga och onyttiga saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0