Är det meningen att man får fram sanningen så här eller?

Hur svarar du i hemtelefonen? Ja det är Ann-Sofie.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Likadant som i hemtelefonen.
Ringer det mycket till dig? Nej
Ringer du mycket? Inte så många samtal, men de jag ringer blir långa.
Vem ringde du senast? Lasse.
Hur mycket pengar har du? Några tusen tror jag.
Senast kramat och när? Mannen (igår innan han åkte), barnen i dag.
Antal timmar sömn inatt? 7 ungefär
Sov du ensam? Jo jag gjorde det. Mannen var i Göteborg som vanligt och dottern sov hela natten.
Vem sov du hos senast? Carro i somras
Vem sov hos dig senast? En kompis till sonen i somras
Vem vet mest om dig? Monica tror jag
Vem vet du mest om? Monica helt klart
Vad ser du fram emot? Våren
Vad vill du ha just nu? En platt-tv och en trimmer (till trädgården).
Vem hånar du? Snacka hål i huvudet på folk är jag bäst på, håna är jag inge vidare på.
Vem längtar du mest efter? Kompisar jag inte träffat på länge, mina klasskompisar som jag bara ska gå med i två veckor till. 
Vem vill du helst slippa? De enda människor jag avskyr, ett ex och en man som är gift med en släkting.
Vem stör du dig på? Elaka människor.
Vem vill du sova bredvid inatt? Min kära man.
Vilken buss åker du oftast? Jag åker alltid bil.
Vilken årstid är det nu? Vinter.
Anser du dig själv snygg? Det svenska lagom är ett bra uttryck.
Har du varit kär? Ja!
Är du kär nu? Jo vars, så kär man kan vara efter 14 år.
Är du en bra partner? Inte varje dag, men oftast.
Har någon varit otrogen mot dig? Hoppas inte det!
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Skulle inte tro det.
Har du varit otrogen? Nej, inte vad jag vet.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Det var länge sen...sist blev jag uppraggad.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Varje dag.
Vad åt du senast? Makaroner och kebabkött.
Är du polare med grannarna? Min bästa kompis bor granne med mig. Vissa andra skulle jag fira om de flyttade.
Har du varit på ett party? Japp kompisen och hennes man fyllde 30.
Har du varit utomlands? Det var länge sen men det har hänt.
Var är dina syskon just nu? Jag har inga syskon.
Vilken tid gick du upp imorse? Klockan sex
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov som en stock.
Vad är det första du gör på morgonen? Sätter på mig glasögonen.
Vad ska du göra efter det här? Lägga mina barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0