tisdag kväll och ingen stress

Busen blev mycket nöjd med sin nya telefon som han fick i present:) tur för honom... Vi åt tårta och vaniljhjärtan så nu har jag ont i magen...det där med fettet igen...kan det vara ett ålderstecken??? De säger att man kan få problem med gallan typ efter 30...fast jag är ju bara 29 (5 gånger)...det kan väl inte var åldern???

Stressen har släppt sitt grepp tillfälligt och jag känner mig lugn:) Skönt! Jag har bestämt mig för att städa gör jag på torsdag och fredag och boken läser jag på fredag. Redovisningen läser jag på i morgon kväll så i kväll så behöver jag inte göra något mer än att lägga barnen:) Å hänga tvätt och elda och....men inget stressande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0