Sista budet?

Efter att ha krånglat tre gånger har mannens jobb bestämt att han ska jobba i natt och åker redan om en och en halv timme. Man blir lite trött på deras ständiga strulande. Vet inte om detta är sista budet men jag tror det.

Jag och busen var en sväng till Marieberg för att lämna tillbaka en koppling på Bauhaus och fixa nya lådor till alla julsaker. Vi var en sväng in på Jula för att hitta ett lås till släpkärran men vi hittade inget sånt. Får bli biltema, undrar om de har stängt i morgon? Vi gick in en sväng på Ikea men man fick typ slå sig fram för det var så mycket folk och en trött och tjurig äkta hälft ringde och undrade när vi skulle komma hem så vi gav upp och åkte förbi Lidl och sen hem. Nu sover han och jag måste laga middag straxt. Undrar vad? Jag har ingen lust att laga mat så det blir kanske köttfärssås eller något annat enkelt.

Lugn och ro i kväll:)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Lundberg

Vi var oxså på Bauhaus och IKEA idag, hmmm undrar om vi var där samtidigt.



Passar på och önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!

2008-12-30 @ 18:21:34
URL: http://englundlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0