tjoho jag kan!

Har varit och klippt mig=) Vet inte om jag är nöjd förrens jag fått fixa till det själv men jag har aldrig varit besviken på frisören förut så det blir nog bra. Krångel är helpigg och leker och sjunger för fullt. Själv ska jag laga mat nu och senare åka på årsmöte för Hardemo gymnastikförening. Måste ju göra vad jag kan för att gympan ska få vara kvar. Är annars mest nöjd för att jag förstått en del om blogspots bloggdesign =) Man blir glad! Nu är jag redo för flytt tror jag...kanske jag flyttar redan i kväll...vi får se om jag hinner. I morgon ska jag i väg och jobba, det känns lite nervöst för jag har bara varit där en gång och jag ska tydligen ha en femma...hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0