ensamheten

Nu har den kommit igen, ensamheten. Den sköna ensamheten när alla utom jag gått och lagt sig=) Tyst och skönt efter allt mammande i dag. Räknar med full fart i morgon även om jag inte kan åka till universitetet. Krångel är pigg och äter och äter så det blir även full fart på henne i morgon antar jag.

Söndag kväll innebär värdelös tv så jag hittade nån repris av så ska det låta på svt24, tur inte busen är vaken för Markoolio är där. Det är hans favvo=)

Jag borde plugga lite till men jag får ta det i morgon...jag är ju mer av en morgonmänniska. Jag ska nog pilla lite mer med designen på min blogspotblogg dit jag snart ska flytta är det tänkt...jag håller precis på att lära mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0