det var en gång en måndag...

Det var årsmöte i går kväll. Jag hörde visst mig själv säga att visst kan jag vara ordförande...hjälp, vad har jag lovat? Det är nog ingen fara, jag har varit aktiv i styrelser förut så det ska nog gå bra...
Telefonen var otroligt tyst...tills halv nio då jag fick uppmaningen KOM HEM! Ungarna sover inte och jag ska upp tre! Kom hem och ta hand om kaoset. Jag åkte hem...mest för att jag ville få ungarna i säng eftersom det är jag som ska få upp dem nu på morgonen och allt ska funka. Men jag blir lite trött....  Väl hemma efter tio minuter hade både busen och mannen lagt sig medans krångel skuttade runt och åt gurka...va? Ja, ja...det var bara att stoppa henne i säng och börja förbereda den här dagen med väskor och annat.

I dag är det tisdag och jag ska i väg och jobba. Lite läskigt att ha en klass jag aldrig träffat. En femma dessutom. Men lite spännande är det. Önska mig lycka till=)

Kommentarer
Postat av: Finnpajsaren

Det kommer bli hur bra som helst. :-)

Nästa gång är vi hos mig ju! (var du kvar då? 13 maj)

Kram kram!

2009-03-03 @ 10:25:49
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com
Postat av: Hanna

Kul! det blir ju kanonbra med dig som ordförande. Har ni nån plats för mig eller blev det fulltecknat?!?

Kram

2009-03-03 @ 18:15:59
URL: http://familjenhenriksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0