bättre nu

Barn återhämtar sig snabbt...efter åtskilliga urk under morgon och förmiddag är hon nu skitsur för att hon inte får gå till farmor. Det är svårt att förstå att man smittar när man är fyra år. Borde kolla upp vad jag får för extrauppgift för att jag inte kan gå till skolan i morgon men det får komma som en överaskning i morgon bitti. Nu tänker jag förtränga att det är 80 sidor kvar att läsa i boken som ska tillbaka till biblioteket i morgon och ta hand om bänken i köket i stället. Orkar inte läsa mer i dag helt enkelt och bänken hanns inte riktigt med i går när jag försökte röja och torka golv...konstigt att det aldrig känns färdigstädat här hemma...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0