sju sanningar om mig


Jag fick även en utmaning av Whatthefuck
Tack tack tack du är för söt=)
Regler
1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de uppmärksammar att de blivit utmanade

Här kommer de 7 sanningarna;

  1. Jag älskar att fynda
  2. Jag är ofta hungrig
  3. Jag gillar att köra bil
  4. Jag fryser ofta
  5. Jag kom på att jag har gjort den här förut
  6. Jag babblar för mycket
  7. Jag är bloggberoende

Nu skulle jag ju utmana sju personer men sanningen är att det orkar jag inte i dag så jag utmanar alla i mina länkar på att erkänna 7 sanningar om sig själva.


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Ha, jag trodde jag var ensam om att faktiskt gilla att sitta och köra bil... men det kanske är för att jag så sällan har någon ;)

2009-01-28 @ 09:35:18
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0