söndag och svinkallt

Vaknade till 18 minus i dag och inser att det finns knapt någon ved inne...jag har kört ved...nu kan det vara kallt i flera dagar för nu finns det ved inne:) Vi hade himla trevligt hos kusinen i går. Krångel lekte med hennes dotter som hon aldrig träffat som om de alltid varit bästisar. Hon ville inte åka hem... Busen längtar också tillbaka eftersom han fick åka snöskoter. Gissa om han gillade det... När han insåg i morse att hans mamma inte tänkte köpa en snöskoter till honom så ville han åka dit så fort som möjligt igen.

I dag har jag julat ut och plockat ner alla tomtar och eldat upp det som blev kvar av julgranen. Jag är trött på julen nu så allt åkte ut (nästan). Sparade ljusstakar, stjärnor och gardiner uppe.

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

å fy, jag måste också städa ut julen, jag är så trött på alla tomtar.. men jag gör som du och spar ljusen, för värmensskull om inte annat... jag hatar kyka!!! HATAR! Nu får det vara nog!

2009-01-05 @ 09:07:29
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0