Snart bär det norrut:)

I dag ska jag, Lena och krångel bege oss åtta mil norrut, till Carro:) Har inte sett henne och dottern sedan i sommras så det ska bli jättekul. Fick låna mannens bil! Jag undrar om han fjäskar eller nåt?? Han brukar bara låna ut den lite då och då så det är väl bara att passa på att åka stor klumpedunsbil i stället för min lilla skoda.

Fryser som f** det är svinkallt här inne så jag har tänt i pannan, men det blir nog ingen värme här inne förrens vi åker...tanken måste värmas först...pappas ingengörskonst i ett nötskal...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Go'morron på dig !

Ha en bra dag o kör försiktigt =)

2009-01-02 @ 07:49:38
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hoppas ni får kul!

Jag gjorde den där Fjortislistan för några dagar sen... Hamnade på 18... Var visst inte så mycket fjortis i mig. :)

2009-01-02 @ 09:56:31
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0