så typiskt mig

Här är vi ute i god tid ska ni tro...trodde jag i alla fall...tills jag inser (det var min kompis som upplyste mig om det) att jag har fixat alla böcker till kursen som börjar i februari...inte till den som börjar om en vecka. Oj då! Men det förbannade arbetet är klart för att skickas in i morgon så nåt rätt har jag gjort tror jag..?

Nu har jag skrivit en lista för i morgon:
Skjussa ungarna
Åk till mamma och kolla vilken utelampa hon vill ha
Åk till Malmbergs
Registrera mig på nya kursen
Leta efter rätt böcker
Svara på två SMS
Ringa en vän
Ta fram kycklingen ur frysen
Göra matsäck
Åka till ungarna och stanna kvar en stund och åka skridskor på skolgården
Dammsuga
Njuta av att det äntligen är fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0