otrevliga och trevliga samtal

I går fick jag ett otrevligt samtal från busens skola. Vikarie och ingen hade informerat henne om hur han funkar...inte bra...han ballade ur lite lätt och hon blev vist lite orolig för fortsättningen. Så inför i dag hade vi talat och talat om hur man ska bete sig mot nya vyxna eftersom det dessutom skulle börja en ny jumpalärare idag...busen är inte så bra på att ta nya vuxna som han inte vet var han har...
Men i dag ringde det igen från skolan och de ville bara tala om att den här dagen hade varit toppen:) Jag blev så glad (och lättad)...

Kommentarer
Postat av: M-L

Jag har ju en egen liten buse och jag håller med dig om att det värmer i mammahjärtat när de även ringer och talar om när det varit bra dagar!

Det gör också att man inte blir så rädd varje gång man ser skolans nummer på displayen ;-)

2009-01-13 @ 19:09:34
Postat av: M-L

Och vem är jag som kommenterar då? Vore kanske bra att tala om det.. =)

Hälsningar MarieLouise

2009-01-13 @ 19:11:58
URL: http://3mirakel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skönt att det gått bra idag och vad bra att de ringde och berättade det! Så lätt att glömma det samtalet annars, tyvärr.

Sonen kommer imorgon, Jonna var orolig för V-L:s plats eftersom de är på semester, kan du tala om att hon kommer nästa vecka?

Hanna

2009-01-13 @ 21:16:35
URL: http://familjenhenriksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0