nu, sen eller aldrig

När man är ledig men har en hel del att göra får man göra vissa prioriteringar... Jag valde att baka och sedan hälsa på där jag jobbat i höst. Å vad härligt det var med alla kramar. Jag kanske inte blir en så tokig lärare ändå...

Sen kom jag till de där prioriteringarna...jag måste storhandla och göra färdigt bokföringen i dag...vilket är jobbigast att göra med barn? Det fick bli handlingen...nu måste jag bokföra typ hela eftermiddagen och kvällen för i morgon måste jag till revisorn. Kom just på att bläcket är slut i skrivaren nästan...varför gick jag inte in på Elgiganten när jag var till Willys nyss??? Nu får det bli fyra mils omväg till dagis, skit jag måste nog åka nu om jag ska hinna.....hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0