Jösses vilken måndag!

Vaknade första gången klockan fem och väckte mannen, tryckte på snooze knappen för säkerhetsskull trodde jag...så nästa gång den ringde trodde jag det hade gått sju minuter och inte en timme. Mannen låg inte i sängen så då tryckte jag av för gott...jag vaknade en timme och fyrtio minuter senare!!! Morgonmänniskan Ann-Sofie hade försovit sig första dagen på nya kursen...55 minuter senare hade jag lyckas klä två ungar, packat väskor, skjussat till dagis och skola och smöööög mig försiktigt in i föreläsningssalen. Pinsamt! Jag var inte den enda som kom sent, men det var jobbigt ändå.

Resten av dagen har jag varit en aning vimsig (värre än vanligt) och nu har jag landat här hemma i ett hus som är svinkallt eftersom jag inte eldade i morse. Men jag överlevde första dagen och i morgon är en ny dag, en ny chans att få lite ordning i mitt liv=).

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Å fy inte kul att vara sen första dagen, tur att du inte var ensam.. men du, fixa allt det där på 55 minuter, du borde ringa guinessrekord bok ju! WOW ;)

2009-01-19 @ 17:53:56
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

Å fy inte kul att vara sen första dagen, tur att du inte var ensam.. men du, fixa allt det där på 55 minuter, du borde ringa guinessrekord bok ju! WOW ;)

2009-01-19 @ 17:54:21
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0