I morgon är det fredag:)

När man haft jullov en tid så vet man inte vilken dag man ska vara glad över...allt formas snabt till en osammanhängande massa av dagar som fylls med städning, diskning, matlagning och så passa upp på familen...I dag var det en alldeles vanlig dag:) Klockan ringde, jag tog en morgondusch, fixade frukost och skjussade ungarna. En sväng till universitetet för att förbereda vår redovisning på måndag. Allt är klart så i morgon ska jag njuta av att det är fredag, jag kan gå ut och gå, jag kan åka en sväng till mamma och när jag hämtat barnen orkar jag vara en snäll mamma och inte en som blir galen av tjat:) I bland är livet härligt:)

Kommentarer
Postat av: Fatima

Känner igen mig! Man uppskattar ledigheten betydligt mer när vardagen har infunnit sig.

Hade ledigt i 2,5 vecka över jul och tappade dagarna helt och hållet!

Hoppas redaovisningen går bra på måndag, vad blir nästa kurs för något?

PDI B blir det för mig, språkutv.arb.-yngre barns språkande.

2009-01-09 @ 08:22:10
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0